15-01-2015 aankomst - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Daniek Vermeij - WaarBenJij.nu 15-01-2015 aankomst - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Daniek Vermeij - WaarBenJij.nu

15-01-2015 aankomst

Blijf op de hoogte en volg Daniek

15 Februari 2015 | Thailand, Bangkok

Daar zit ik dan in het eerste deel van mijn grote reis. Nu 3 kwartier onderweg. En natuurlijk zitten wij bij een raampje die helemaal nat is aan de buitenkant dus waar je niks door kan zien.. 2e deel van de vlucht was nog beter lekker groot vliegtuig en ook nog even kunnen slapen! En ik heb nog nooit zulk lekker eten aan boord gehad, en zelfs 2x diner gehad. Voorederst hele goede vlucht gehad, en veilig aangekomen in Bangkok waar het super druk was bij de paspoort controle. Denk wel een half uur in de rij gestaan en voelde me niet zo lekker dus dat was niet heel fijn. Gelukkig ging het daarna allemaal snel en hadden we zo onze tassen om vervolgens de reisleider te zoeken wat ook lang duurde want gelukkig stonden er nog 200 andere mensjes  met bordjes. Uiteindelijk gevonden en naar het hotel gegaan, ons opgefrist en lekker gegeten. Oh aan dat thaise  eten kan ik zeker wennen. En als vuurdoop ook een sprinkhaan en meelworm gegeten haha! Best lekker hoor. Morgen gaan we rond half 9 ontbijten dan even langs de kraampjes struinen  hier en dan 5 uur lange fietstocht Door Bangkok. Ik ben benieuwd. Tot snel xxx

• 15 Februari 2015 - 19:49

Rita Ruud:

Hee,Daniek fijn dat je een goede vlucht heb gehad,nu weer vaste grond onder je voeten,we gaan je volgen op je verdere reis groetjes dikke kus xx

• 15 Februari 2015 - 19:51

Ellen:

hoi schat, heerlijk dat je reis goed gegaan is ! En ja wat een cultuurschok zo ver hier vandaan.
    Meteen in het diepe met je maaltijd met sprinkhaan en worm blaaaa.....
    Lijkt wel expeditie robinson !! Stoer hoor.
    Slaap lekker kus van ons.xxx